Polski Angielski Niemiecki Czeski

O projekcie

 

Projekt obejmuje prowadzenie działań marketingowych nakierowanych na stworzenie polskiej marki uzdrowiskowej w oparciu o renomę i potencjał najlepszych uzdrowisk na Dolnym Śląsku. Projekt ma na celu tworzenie i wzmacnianie wizerunku Dolnego Śląska jako regionu o wysokich walorach uzdrowiskowych.

Przeprowadzenie kampanii promocyjnej jest kolejnym etapem działań związanych z promocją uzdrowisk na Dolnym Śląsku na rynku krajowym i międzynarodowym. Działania te będą realizowane w sposób skoordynowany i zintegrowany przez 10 gmin zgodnie z postanowieniami UMOWY PARTNERSKIEJ na rzecz realizacji projektu „Uzdrowiskowy Dolny Śląsk”, a ich celem nadrzędnym jest wzrost konkurencyjności oferty dolnośląskich uzdrowisk. Działania te obejmować będą m.in.:

  • tworzenie i udoskonalanie systemów identyfikacji wizualnej na terenie miejscowości uzdrowiskowych,
  • przygotowanie i rozpowszechnianie materiałów promujących dolnośląski potencjał uzdrowiskowy,
  • przygotowanie i realizacje komunikacji unikalnych cech oferty Uzdrowiskowego Dolnego Śląska skierowanej do turystów i kuracjuszy z Polski oraz zagranicy,
  • przygotowanie i przeprowadzenie działań o charakterze Public Relations, mających na celu wzrost zainteresowania ofertą marki Uzdrowiskowy Dolny Śląsk mediów

 

Lista 10 gmin biorących udział w projekcie:

  • miasto Jelenia Góra (Lider Projektu)
  • gmina Świeradów Zdrój
  • gmina Niemcza
  • gmina Kudowa – Zdrój
  • gmina Duszniki – Zdrój
  • gmina Polanica – Zdrój
  • gmina Szczawno – Zdrój
  • gmina Jedlina – Zdrój
  • gmina Lądek – Zdrój
  • gmina Bystrzyca Kłodzka

 

 

Study tour

Study tour

Study tour

Study tour

Study tour

Study tour

Ostatnie aktualności

Wszystkie aktualności

copyrights © 2010 - Wszelkie prawa zastrzeżone. design: Encja.com

encja.com parp

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 – 2013